VORES KAMPPROGRAM

Hele kampprogrammet og stillinger findes på basket.dk Udfyld datoer og vælg hold i rammen til venstre.

Det er altid hjemmeholdets ansvar at indberette alle resultater samme dag kampen er afviklet. Det foregår via KLUBSYS.

LIDT OM DOMMERBORD

  • Mødetid er 30 min. før kampen begynder.
  • Første mand, som kommer til hallen, sørger for, at tingene til dommerbordet hentes frem.
  • En del af dommerbordsopgaven samt dommeropgaven er, at det er et fælles ansvar at:
    -      Protokollen er klar.
    -      Bordet er sat op.
    -      Udstyret i hallen er i orden. Mangler ved dommerbordsudstyr rapporteres.
    -      Alle er opmærksomme og fokuserede på at løse opgaven bedst muligt, imens kampen er i gang.
    -      Fælles oprydning, når kampen er overstået.
    -      Alle yderdøre lukkes og aflåses. Vær særlig opmærksom på gymnasiet.
  • Kampen skal afvikles i klubbens ånd, dvs. at dommere/dommerbord opfører sig neutralt og upartisk. Næstved Basketballs medlemmer har en almindelig respektfuld opførsel og er imødekommende og venlige overfor de trænere/forældre og spillere, der kommer som gæster i vores klub.
  • Telefonnumre:
Turneringsleder: Claus Møller (30 29 26 01)
Organisering af dommerbordstasker: Karl Lücking (61 71 98 02)
Meget anvendt dommer: Ljuan Morina (61 36 18 15)

VORES TURNERINGSLEDER

Claus Møller er ansvarlig for tilrettelæggelsen af turneringskampe i tæt samarbejde med DBBF og de respektive lokaliteter hvor vi afvikler vores kampe. Næstved Hallerne, Kobberbakkeskolen og Næstved Gymnasium. Claus kan kontaktes på tlf 30 29 26 01 og mail amaliebo@stofanet.dk